ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Jelen ÁSZF a karriershop.hu Weblapon (a továbbiakban: Weblap), keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni a Weblap termékeinek és szolgáltatásainak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vásároljon a Weblapról, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Az ÁSZF minden termékre és szolgáltatásra vonatkozik, amelynek megvásárlása a https:// karriershop.hu Weblapon keresztül történik. A Weblapon történő vásárlásával a Felhasználó kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weblapon közzétett Adatkezelés feltételeit megismerte és elfogadta, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelést tudomásul vette és hozzájárul.

A szerződés nyelve: magyar, és nem kerül a tulajdonos által rögzítésre.

A Weblapon könyvek és karrierszolgáltatások értékesítése történik és a leadott megrendelések ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősülnek. A Felhasználó és a Weblap tulajdonosa közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Weblap tulajdonosa nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

A Weblap működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk!

1. Weblap tulajdonosa és üzemeltetője (a továbbiakban: Weblap tulajdonosa):

Kránitz Éva
Adószám: 52435960-1-28
Bankszámlaszám: Budapest Bank 10103104-51110800-01005006
Elérhetőség: info@karriershop.hu
Weblap: www.karriershop.hu
Telefon: +36 70 6363 538

2. Megvásárolható termékek/szolgáltatások köre

A Weblapon a Weblap tulajdonosa által írt könyvek és általa nyújtott karrierfejlesztő szolgáltatások megvásárlásra történik (Önéletrajzvéleményezés, LinkedIn profil optimalizálás, Állásinterjú-felkészítés, Bértárgyalásikészség-fejlesztés, Munkahelyváltás-gyorsítás, Értékelő központ felkészítés, Új karrierirány coaching, Karrier-önismereti egyéni workshop).

Minden termékhez és szolgáltatáshoz részletes leírás tartozik, amelyet figyelmesen olvasson el a megrendelést megelőzően. A Weblapon található virtuális kosár, ezért nem szükséges minden egyes terméket és szolgáltatást külön megvásárolni.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az értékesített termékek, valamint a karrierszolgáltatások nem 100%-os garancia arra vonatkozóan, hogy a Felhasználó rövid időn belül állást talál, a Webtulajdonos ezt nem garantálja a Felhasználó részére.

A megrendelést a Weblapon keresztül csak akkor fogadjuk el, ha a Felhasználó a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Weblap tulajdonost a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3. Termék/szolgáltatás ára

A vételár mindig a kiválasztott termék vagy szolgáltatás mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza.

A Weblapról megrendelhető termékek és szolgáltatások árai változtatásának jogát a Weblap tulajdonosa fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weblapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.

Amennyiben a Weblap tulajdonosa minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weblap felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Weblap tulajdonosa nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

A termékek (könyvek) mellett feltüntetett ár tartalmazza a házhoz szállítás díját, amennyiben Magyarországon belül kerül kiszállításra. Külföldre történő kiszállítás csak külön, előzetes az info@karriershop.hu e-mail-en történő egyeztetést követően lehetséges, annak teljes díja a Felhasználót terheli.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Weblap tulajdonosa teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról a Weblapon közzétett felhívásban, tájékoztatóban.

4.Termék/szolgáltatás vásárlás menete, feltételei

A vásárlandó termékek és szolgáltatások lényeges tulajdonságait a termék és szolgáltatásleírásokból lehet megismerni. Ha vásárlás előtt kérdése merülne fel, vagy több információra volna szüksége az infor@karriershop.hu e-mail-címen állunk az ön rendelkezésére.

1. Tegye a megvásárolni kívánt tételeket a kosarába, majd kattintson a „Kosárba teszem” gombra.
2. A „Kosár” menüpontban tudja változtatni az egyes tételek mennyiségét és itt érvényesítheti kuponkedvezményét.
3. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva tudja folytatni a rendelést, ehhez meg kell adja a számlázási és szállítási adatokat.
4. Ezután válassza ki az Online banki fizetési módot.
5. Házhoz szállítás esetén töltse ki, illetve ellenőrizze a szállítási címet a „Szállítási adatok” menüpontban. Ha a szállítási adatok eltérnek a számlázási adatoktól, azt is itt kell módosítania.
6. További szállítással, átvétellel kapcsolatos információkat és megjegyzéseket a További információk szövegdobozban adhat meg.
7. A Rendelés tartalma pontban találja az összesítést – az ön által választott termékeket, a fizetendő végösszeget. A „Megrendelés elküldése” gombbal fejezheti be és adhatja le rendelését.
8. Könyvrendelés esetén a számlát a csomag tartalmazza, szolgáltatásmegrendelés esetén pedig a szolgáltatás nyújtását követően kapja meg a Felhasználó.
9. Karrierszolgáltatás megrendelése esetén, kérem vegye fel a kapcsolatot időpontegyeztetés végett a 70 6363 538-as telefonszámon, vagy az info@karriershop.hu e-mail-címen.

Megrendeléséről rendszerünk 48 órán belül automatikus visszaigazolást küld. E visszaigazoló e-mail minősül a Weblap tulajdonosa részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés jön létre a Weblap tulajdonosa és Felhasználó között. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, ön mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A Weblap tulajdonost a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémákért, hibákért semminemű felelősség nem terheli.

A felek között online módon megkötött termék és szolgáltatás adásvételére vonatkozó szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül.

Ha Felhasználó rendelését már elküldte a Weblap tulajdonosa részére és hibát vesz észre a visszaigazoló emailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Weblap tulajdonosa felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a Felhasználó és a Webtulajdonos közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a Felhasználók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

5. Fizetési feltételek

Online bankkártyás fizetés

A megrendelt könyv(ek) árát, valamint a karrierszolgáltatások díját a megrendeléskor fizeti ki bankkártyájával. A kiválasztott könyvek és szolgáltatások megrendelése után ön a myPOS fizetőoldalára kerül, ahol a myPOS által használt, PCI DSS tanúsítvány által minősített, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Önnek csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “bankkártyás fizetés” feliratra kattint, majd a myPOS fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadja. Az ön által megadott bankkártyaadatait egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítjuk.

iCard

Az iCard egy virtuális kártya, ugyanolyan, mint minden műanyag Visa vagy Mastercard betéti kártya, de fizikai hordozó nélkül. Kényelmesen tárolható az iCard digitális pénztárcájában. Van rajta 16 jegyű kártyaszám, CVC-kód, lejárati idő és az ön neve. Bárhol használhatja online, ahol a Visa és a Mastercard elfogadott. A kiválasztott könyvek és szolgáltatások megrendelése után ön a myPOS fizetőoldalára kerül, ahol PCI DSS tanúsítvány által minősített, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet iCarddal is. Önnek csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “iCard” feliratra kattint, majd megadja a kért adatokat.  Az ön által megadott adatokat egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítjuk.

PayLink

A megrendelt könyv(ek) árát, valamint a karrierszolgáltatások díját PayLinken keresztül is fizetheti a myPOS PayLink szolgáltatásának segítségével. Ha ezt a fizetési módon választja, akkor azt az info@karriershop.hu e-mail-címen jelezze, amikor megrendeli a terméket vagy a szolgáltatást. Ezt követően kap levélben kap egy linket, melyre kattintva ön a myPOS fizetőoldalára kerül, ahol a myPOS által használt, PCI DSS tanúsítvány által minősített, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Az ön által megadott bankkártyaadatait ez esetben is egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítjuk.

Biztonságos fizetés

A myPOS Londonban bejegyzett Fintech cég, amely elnyerte a legjobb többcsatornás KKV fizetési platform díjat és a legjobb B2B fizetési mód díjat 2020-ban. Az iCard AD üzleti partnere. Az iCard AD elektronikuspénz-kibocsátó intézmény, amely e-pénzt és fizetési szolgáltatások biztosít az EGT összes országában (https://icard.com/).

A myPOS általános szerződési feltételei a https://www.mypos.eu/hu oldalon ismerhetőek meg. A myPOS biztonsági és adatvédelmi irányelveiről pedig itt talál információt magyar nyelven: https://www.mypos.eu/hu/faq/client/account/security-privacy

A kártyás fizetéshez a Felhasználó internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. Itt talál segítséget ahhoz, hogy mely böngészők rendelkeznek a szükséges titkosítással: https://www.mypos.eu/hu/faq/client/account/security-privacy

A kártyaadatok megadása után a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva elindíthatja a tranzakciót. Sikeres tranzakció után (vagyis, ha a bankkártyát elfogadták, azaz érvényesnek és elegendő fedezettel ellátottnak minősítették), a myPOS elindítja a számlája megterhelését. A terhelés összege megegyezik a termékek/szolgáltatások feltüntetett és jóváhagyott ellenértékével.

6. Szállítási feltételek

A könyvek mellett feltüntetett ár a könyv vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót és a szállítási költséget is belföldre. A kiszállítás tehát ingyenes és kizárólag Magyarország területére terjed ki.

A csomagokat az MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálat 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A csomagot diszkrét csomagolásban adjuk fel, a karriershop szó nem szerepel rajta. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, postaládában értesítőt hagy, hogy melyik önhöz közel eső postán tudja átvenni a csomagját.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

A megrendelés kiszállításának határideje legfeljebb 1-3 munkanap.

7. Szolgáltatások időpontjának egyeztetése

A szolgáltatások időpontját a Felhasználó a megrendelést követően a 70 6363 538-as telefonon vagy az info@karriershop.hu e-mail-címen keresztül egyeztetheti.

A szolgáltatások díja előre fizetéssel fizetendő. A megrendelt szolgáltatás teljesítésére a fizetést követően 3 héten belül kerül sor előre egyeztetett időpontban. Alapesetben munkaidőben 9:00 és 17:00 óra között, amelytől egyéni megállapodással el lehet térni. A konzultáció időpontjának lemondását vagy módosítását a konzultáció esedékességét megelőző 3. munkanapig az info@karriershop.hu email címre elküldve kezdeményezheti. Határidőben történő lemondás esetén a befizetett összeget visszautaljuk a Felhasználó számlájára.

A konzultáció időpontja egy alkalommal módosítható, ez esetben a befizetett összeg a módosított időpontra is érvényes. Fentieket a Felhasználó a konzultációs időpont igénylésével egyidejűleg elfogadja.

8. Szolgáltatás ajándékozás

A karrierszolgáltatások ajándékozhatók. A Felhasználó ajándékozás esetén, az info@karriershop.hu e-mail-címre küldi meg, hogy kinek szánja és milyen alkalomból a szolgáltatást. Ezt követően egy online ajándékkupont kap, amely tartalmazza az ajándék igénybevételével kapcsolatos tudnivalókat. Az ajándékkupon tartalmaz egy kuponkódot, amellyel az ajándékozott igénybe tudja venni a szolgáltatást.

Ha a kifizetett, ajándékba adott szolgáltatást nem veszik igénybe három hónapon belül, a Weblap tulajdonosa visszafizeti a szolgáltatás díját.

9. Panaszkezelés

Amennyiben a Weblap tulajdonosa és a Felhasználó között esetlegesen fennálló Felhasználói jogvita az egyeztetések során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

9.1. Felhasználói ügyfélszolgálat

Telefon: 70 6363 538, munkanapokon 9:00-17:00 óráig
E-mail: info@karriershop.hu

A Weblap tulajdonosa az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a Felhasználóhoz eljusson. Ha a panaszt a Weblap tulajdonosa elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

9.2. Panasztétel a Felhasználóvédelmi hatóságnál

Amennyiben a Weblap tulajdonosa és a Felhasználó között esetlegesen fennálló vita levelezés során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára.

Ha a Felhasználó Felhasználói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Tájékoztatjuk, hogy az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Felhasználóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt.

Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

Emiatt a Felhasználók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt talál: https://jarasinfo.gov.hu/.

9.3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

A Felhasználó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testületi eljárása megindításának feltétele, hogy a Felhasználó a Weblaptulajdonossal közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Felhasználói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a Felhasználói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Weblap tulajdonosa és a Felhasználó között.

A békéltető testület eljárása a Felhasználó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.

Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

9.4. Online vitarendezési platform

Az esetleges vitarendezésre online vitarendezési platform is rendelkezésére áll és az alábbi linken érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

10. Szerzői Jogok

10.1. A Weblap és az azon megjelenített valamennyi tartalom

A Weblap és az azon megjelenített valamennyi tartalom szerzői jogvédelem alatt áll. A Weblap tulajdonosa szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weblap felületén, valamint a Weblapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weblap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

Tilos a Weblapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása, letöltése (többszörözése) kizárólag magáncélú felhasználás céljából engedélyezett. A magáncélon túli felhasználáson túli felhasználás, pl. adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása, továbbfejlesztése és értékesítése a Weblap tulajdonosa írásos hozzájárulása nélkül nem engedélyezett.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weblap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Weblap felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weblap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Weblap tulajdonosa előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Fenntartunk minden jogot szolgáltatásaink minden elemére, különös tekintettel a karriershop.hu domain nevére, a Weblap tulajdonosa által foglalt minden más domain névre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Weblap tulajdonosa adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Weblap tulajdonosa külön engedélyt ad.

A Weblapról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott Weblapról való hivatkozással lehet.
Tilos a Weblap tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Weblap vagy annak bármely része módosítható.

10. 2. Szolgáltatásokhoz tartozó oktatóanyagok

Oktatóanyagok, amelyek felhasználásra kerülhetnek a szolgáltatás nyújtása során:
– Karrier-önismereti egyéni workshop – Karrier-önismereti munkafüzet
– Önéletrajzvéleményezés – Mintaönéletrajz
– LinkedIn optimalizálás – 22 oldalas részletes LinkedIn-útmutató, Hogyan használjuk a LinkedInt álláskeresésre? címmel
– Bértárgyalásikészség-fejlesztés – Oktatási segédanyag
– Munkahelyváltás -gyorsítás – Oktatási segédanyag
– Értékelő központ felkészítés – 20 oldalas, Hogyan készüljön fel értékelő központra? kiadvány

Az oktatóanyagok és munkafüzetek Word, Pdf vagy jelszóval védett online felületen keresztül érhetőek el. A jelszóval védett online felületen elérhető anyagok a szolgáltatás idejét követően még 90 napon keresztül állnak a Felhasználó rendelkezésére.

A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Webtulajdonos által rendelkezésére bocsájtott minden írásos oktatóanyag anyag, beleértve megadott webhelyről elérhető anyagok egy példányának csakis személyes, átmeneti megtekintés céljából történő ideiglenes letöltése engedélyezett. Ez egy használat megadása, nem pedig a tulajdonjog átruházása. Ez a használat automatikusan megszűnik, ha a Felhasználó megsérti ezeket a korlátozásokat. Az anyagok megtekintésének befejezésekor, vagy a használat megszűnésekor az elektronikus vagy nyomtatott formában birtokában lévő letöltött anyagokat köteles megsemmisíteni. A webhelyén megjelenő anyagokat a Webtulajdonos bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja, de nem vállal kötelezettséget azonban az anyagok frissítésére. A Felhasználó az általa megismert oktatóanyagok tartalmáról írásos engedély nélkül másolatot nem készíthet, azt jogosulatlanul nyilvánosságra nem hozhatja, nem terjesztheti és nem fejlesztheti tovább.

11. Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

A Weblap tulajdonosa jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Felhasználó Weblap felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Weblap első használata alkalmával válnak hatályossá a Felhasználóval szemben – kivéve, ha a Felhasználó a módosítások ellen tiltakozik -, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. A Felhasználó amennyiben nem fogadja el az ÁSZF rendelkezéseit vagy annak bármely módosítását, úgy nem jogosult a Weblap használatára, megrendelés leadására.

12. Felelősség

12.1. A Weblapon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak.
12.2. Weblap tulajdonosa kizár minden felelősséget a Weblap használói által tanúsított
magatartásért. Az Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Weblap tulajdonosa ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
12.3. A Weblap oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely
más, nem a Weblap tulajdonosa oldalaira vezet. Ezen oldalak adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Weblap tulajdonosa nem vállal felelősséget.
12.4. Az Internet globális jellege miatt az Felhasználó elfogadja, hogy a Weblap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weblap használatával összefüggő bármely tevékenység az Felhasználó államának joga szerint
nem megengedett, a használatért kizárólag a Felhasználót terheli a felelősség.
12.5. Amennyiben az Felhasználó a Weblapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt
haladéktalanul jelezni Weblap tulajdonosának. Amennyiben Weblap tulajdonosa jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

ÁSZF hatálybalépésének napja 2021. március 25.